Sinun on kirjoitettava vähintään 4 tunnusmerkki
Haetko FitMyFeet?
Haetko kenkiä ?
Käytämme evästeitä elämyksesi parantamiseksi. Kun käytät tätä sivua, hyväksyt evästekäytäntömme Lue Lisää
Hyväksyn!
Ostoehdot
TILAAMINEN. Kaikki tilaukset tehdään verkkokauppamme kautta. Emme ota vastaan tilauksia puhelimitse. Joitakin tuotteita tilataan paljon ja varaamme oikeuden mahdollisiin loppuunmyynteihin.
Toimituksissa Ahvenanmaalle emme voi valitettavasti vähentää arvonlisäveroa tilauksesta. Siksi Ahvenanmaalle toimitettaviin toimituksiin lisätään tavaroiden maahantuontivero.
 
 
MAKSAMINEN. Kaikki hinnat on ilmoitettu euroina ja ne sisältävät arvonlisäveron. Hinta on tilauspäivämääränä ilmoitettu hinta. Toimitus- ja laskutusmaksut ilmoitetaan ennen kuin vahvistat ostokset.Sinun tulee olla vähintään 18-vuotias voidaksesi tehdä ostoksia sivustolla www.grandshoes.fi
 
Hyväksymme kaksi eri maksutapaa: korttimaksun ja maksun laskua vastaan:
 
 
Korttimaksu
Hyväksymme Visa- ja MasterCard-maksukortit. Kortilla maksettaessa summaan ei lisätä palvelumaksua.
 
Kaikki sivut, joilla annat asiakkaana henkilötietojasi, kuten esimerkiksi toimitusosoitteen ja maksukortin numeron, on vahvasti suojattu niin sanotulla SSL-sertifikaatilla (Grand Shoesin sertifikaatin on myöntänyt Rapid SSL - www.rapidssl.com). Tämä tietojen salaus turvallisuussyistä tekee tiedoista salaiset ja estää ulkopuolisten näkevän ne.
Jos näet, että osoite alkaa https://, tiedät vierailevasi turvallisella sivulla.
 
Teemme yhteistyötä Nets Sweden AB (www.nets.se) -yrityksen kanssa korttimaksujen käsittelyssä.Nets Sweden AB on Ruotsin rahoitusalan valvontaviranomaisen auktorisoima luottomarkkinayritys ja se täyttää korkeimman turvallisuusstandardin PCI-DSS:n vaatimukset. Korttitietojen siirto on salattu. Huomaa, että Grand Shoes EI tallenna luottokortin numeroa, koska maksuja käsittelee Nets Sweden AB .
 
3Dsecure on VISAn kehittämä tekniikka, jolla voidaan varmistaa, että maksukortilla ostava todella omistaa kortin. Myös MasterCard käyttää standardia. Tekniikka perustuu siihen, että kun käytät korttiasi ostaaksesi tuotteita tai palveluja internetissä, korttisi myöntäjän tai pankin on tunnistettava sinut. Tavallisesti tämä tunnistus tapahtuu niin, että kun päätät ostosten tekemisen verkkokaupassa (tässä tapauksessa Grand Shoesissa), sinut ohjataan edelleen verkkopankkiisi tai 3D-Secureen.
 
Kuluttajalle 3DSecure-verkkomaksupalvelun etu on, että hän saa mahdollisuuden todistaa olevansa kortinhaltija, jolloin on vähemmän todennäköistä, että korttia käytetään petollisiin tarkoituksiin. Tunnet 3D secure-varmennetun maksuratkaisun Visan tuotemerkistä "Verified by VISA" ja MasterCardin tuotemerkistä "SecureCode".
 
 
Lasku (3 euroa)
Maksu laskua vastaan 14 päivän maksuehdoilla. Maksun käsittelee Klarna AB. Laskua vastaan maksettaessa veloitamme 3 euron maksun. Laskua vastaan maksamisen ehtona on, että toimitusosoite on asuinpaikkasi. Laskua vastaan maksettaessa ”uloskirjauduttaessa” suoritetaan luottokelpoisuuden arviointi sekä mahdollisten muiden Klarna-luottotietojen tarkastus. Grand Shoes varaa itselleen oikeuden kieltäytyä suorittamasta maksua laskua vastaan luottotietojen tarkastuksen jälkeen.
 
Suurin tilaussumma laskua vastaan on 600 euroa.
Mikäli maksu tapahtuu ehtojen mukaan, summaan ei lisätä muita maksuja. Mikäli maksu ei tapahdu ajoillaan, veloitetaan muistutusmaksu. Sen jälkeisiä mahdollisia jälkivaatimuksia käsittelee Klarna.
 
Jos haluat lisätietoa luottorajastasi, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun osoitteeseen asiakaspalvelu@klarna.com.
 
 
 
TOIMITUS. Toimitusaika Suomessa on 2-4 arkipäivää toimitustavasta/kuljetusliikkeestä riippumatta. Kaikki tilaukset lähetetään suoraan Grand Shoesin omasta varastosta.
Toimituksissa logistiikkakumppanimme Suomessa on MyPack/Postnord. Tuotteet lähetetään pakettina lähimpään noutopisteeseesi. Paketin toimituksesta ilmoitetaan tekstiviestillä. Jos et ole antanut puhelinnumeroasi tilauksen yhteydessä, ilmoitus paketista tulee sähköpostitse. Ilmoitusta EI lähetetä kirjeitse.
 
 
Toimitusmaksu
Kengissä toimitusmaksu Suomessa on:
 
Osto alle 50€ = rahti 7€
Osto yli 50€ = rahti 0€ (ilmainen)

Sinulle, joka istut kotona etkä voi tai halua käydä hakemassa pakettiasi postista tai postilokerosta, tarjoamme nyt mahdollisuutta saada kenkäsi toimitettuna suoraan kotiovellesi. Käytämme tähän BRING PARCELS -palvelua.
Palvelun hinta on 9 €, riippumatta tilauksen loppusummasta.
Valitse kassalla toimitus kotiin.
Toimitusaika on sama kuin kumppaneidemme kautta, eli 2-4 arkipäivä
Tilauksiin, jotka sisältävät vain esimerkiksi sukkia tai pohjallisia, sovelletaan postin voimassa olevaa hinnastoa kirjeiden osalta. Koska esimerkiksi sukat ja pohjalliset tilataan yhdessä kenkien kanssa, näistä tuotteista ei peritä toimituskuluja.
 
 
Kuljetusvaurio
Mikäli tuote katoaa tai mikäli huomaat tuotteita vastaanottaessasi, että niissä on kuljetusvaurio, sinun tulee ilmoittaa tästä meille välittömästi.
 
 
Noutamattomat paketit
Grand Shoes varaa itselleen oikeuden veloittaa 25 euron käsittelymaksun paketeista, joita ei noudeta postikonttorista 14 päivän sisään kattaakseen paluurahdin ja kuljetusliikkeen hallinnolliset kulut. Klarna AB ottaa hoidettavakseen laskun, joka sisältää jälkivaatimuksen noutamattomien pakettien kuluista.
 
 
Expresspaketti, lähetti, kotiinkuljetus, yritykselle tarjottavat pakettipalvelut jne.
Emme tarjoa nykyisellään muita kuljetuspalveluja kuin MyPack/Postnord.
 
 
KOON/MALLIN VAIHTAMINEN. Kun haluat vaihtaa kengät toisiin (ei koske sukkia) Grand Shoes maksaa palautuskulut toimittamalla sinulle ennakkoon maksetun palautusetiketin. Vaihtaaksesi tuotteen, tarkasta mitkä kengät haluat palauttaa ja ota meihin yhteyttä osoitteeseen: info@grandshoes.fi.
 

Maksamme kenkien vaihtokustannukset yhden kerran. Tämä tarkoittaa sitä, että mikäli olet jo tehnyt tilaukseesi vaihdon ja haluat tehdä sen uudestaan (vaihtaa vaihdon) emme maksa rahtikuluja toisesta vaihdosta.
Vaihtaessasi tuotetta, täytyy sen olla käyttämättömässä kunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessa (sisältäen kaikki pakkausmateriaalit, etiketit yms). Jos kengissä on niin kutsuttuja “hang-tagsejä” eli kiinnitettyjä roikkuvia etikettejä, täytyy näiden olla ehjiä.
Vaihtoa (tai uudelleenostoa) ei hyväksytä mikäli kengät palautetaan ilman kenkälaatikkoa (tarkoittaen, että kenkälaatikon täytyy olla pakattu samalla tavalla kuin saadessasi sen).
 
 
 
 
PALAUTUSOIKEUS. Grand Shoes myöntää 14 päivän palautusoikeuden toimituspäivästä alkaen.
Tuote tulee palauttaa käyttämättömänä alkuperäispakkauksessa (pakkausmateriaalin, merkintöjen jne. kera).
 
Grand Shoes varaa itselleen oikeuden kieltäytyä ottamasta kenkiä vastaan, jos niitä on käytetty ulkona, jos ne haisevat pahalta tai jos niitä on käsitelty kovakätisesti. Palautusta ei hyväksytä myöskään, jos kengät lähetetään takaisin ilman ulkoista pakkausta (eli kenkälaatikko tulee pakata samalla tavoin kuin se oli pakattu vastaanottaessasi sen).
 
Kun palautat uudelleenostoa, ota yhteyttä meihin osoitteeseen: info@grandshoes.fi saadaksesi tarkempia ohjeita. Ostosumma palautetaan viimeistään 14 päivän sisällä siitä, kun olet lähettänyt palautusviestin, ja kun palautukset ovat saapuneet takaisin tai kun voit asiakkaana osoittaa tavaran lähteneen takaisin. Takaisinmaksu tapahtuu samalla maksutavalla kuin millä alkuperäinen maksu on suoritettu.
 
Palautuksista maksetaan sinulle takaisin tavarat ja kaikki lisäkustannukset (kuten rahti- tai laskumaksu), jotka olet maksanut saadaksesi kengät luoksesi. Sinulle ei kuitenkaan makseta palautuksesta aiheutuvia kuluja.
Palautustoimitusta ei voi lähettää postiennakolla tai jälkimaksulla.
 
Kun käytetään avointa kauppaa, sinä asiakkaana vastaat kuluista, jotka aiheutuvat kenkien lähettämisestä takaisin meille Grand Shoesille.
Saat palautussetelin ottamalla meihin yhteyttä osoitteeseen: hej@grandshoes.dk
 
Palautusrahdin määrä (yhdessä palautussetelimme kanssa) takaisinoston yhteydessä on 4,00 € per kenkäpari.
 
Esimerkki 1: Yhden parin palautus 4,00 €
Esimerkki 2: Kolmen parin palautus 12,00 €
 
Palautusrahdin kustannus määräytyy takaisinmaksun yhteydessä.
 
 
Alusvaatteiden palautus (bokserit)
Alusvaatteet ovat intiimituotteita. Siksi EMME ota takaisin alusvaatteita, joiden pakkaus on avattu ja pakkauksen sinetti rikki. Avaamattomat tuotepakkaukset voidaan palauttaa.
Kun haluat vaihtaa kenkiä (ei koske sukkia), Grand Shoes maksaa palautusmaksun. Ilmoita meille vaihtoaikeistasi ja saat valmiiksi maksetun palautuslapun.
 
 
Reklamaatio
Jos tuote on virheellinen, viallinen tai väärä, ota yhteyttä osoitteeseen info@grandshoes.fi, niin autamme sinua. Jos sinulla on mahdollisuus lähettää kuvia viasta yhdessä vian kuvauksen kanssa (sähköpostilla), se nopeuttaa prosessia.
    ÄLÄ lähetä tuotetta takaisin ennen kuin olet tehnyt reklamaatioilmoituksen ja saanut palautusohjeet. Palauttaessasi reklamoidun/viallisen tuotteen saat Grand Shoesilta etukäteen maksetun palautuslipukkeen täytettyäsi reklamaatioilmoituksen. Emme hyvitä toimituskuluja reklamaatioissa, joista emme ole saaneet ennakkoilmoitusta, mutta tarjoamme reklamaatioilmoituksen jättäneelle etukäteen maksetun paluurahtilipukkeen.
 
 
Kun olemme vastaanottaneet tuotteen ja tehneet arvion reklamaatiosta:
1. Tuote korjataan ensisijaisesti suutarimme luona. Sen jälkeen se palautetaan sinulle maksutta.
2. Jos korjaukselle ei katsota olevan tarvetta, saat korvauksena vastaavanlaisen ehjän tuotteen.
3. Jos meillä ei ole vastaavaa tuotetta, palautamme* kengistäsi koituneet kulut.
 
 
Koskee kenkiä. Jos kengät palautetaan yli 6 kuukauden käytön jälkeen, palautuksesta vähennetään niin sanottu hyötyvähennys. Tämä vähennys perustuu kenkien arvioituun kokonaiskäyttöikään.
 
 
 
HENKILÖTIEDOT. Yrityksen tiedot: Grand Shoes Europe AB (Y-tunnus 556718-5573). Kaikki henkilötietojen käsittely tehdään Data Protection Regulation (GDPR) sääntöjen mukaan. Hyväksymällä Grand Shoesin käyttöehdot, annat meille luvan säilyttää ja käyttää tietojasi liiketoiminnassamme tarjotaksemme sinulle ansaitsemaasi palvelua Grand Shoesilta.
 
Grand Shoesin asiakasrekisteri pitää sisällään henkilötietoja, kuten nimiä, osoitteita, puhelinnumeroita, sähköpostiosoitteita ja kengän kokoja. Henkilötietojen keruun tarkoituksena on edesauttaa ostamista ja mahdollistaa kohdistettujen sähköpostien ja muiden kanavien kautta tapahtuvan markkinoinnin perustuen aikaisempiin ostoksiin tai Grand Shoes kanavien käyttöön.
 
Grand Shoes jakaa tarvittavia henkilötietoja kuljetusliikkeille, jotta kuljetukset voidaan toimittaa perille.
 
Antamasi tiedot ovat käytössä vain Grand Shoesilla eikä niitä jaeta kolmansille osapuolille. Olet oikeutettu pääsemään käsiksi kaikkiin sinusta rekisteröityihin tietoihin. Voit koska tahansa pyytää Grand Shoesia poistamaan tai korjaamaan tietojasi. Pyytääksesi rekisteröintiä tai tietojen korjaamista, lähetä ystävällisesti käsin allekirjoitettu pyyntö osoitteeseen: Grand Shoes Europe AB, Terrängävgen 117, 12947 Hägersten, Sweden.
 
Grand Shoes prossesoi henkilötietojasi niin kauan kuin se on tarpeen sen hetken toimintoa varten. Tämä voi olla niin kauan kuin on tarpeen suorittaa sopimiamme toimenpiteitä sinulle ja niin kauan kuin lakimääräisesti täytyy säilyttää.
 
 
YLIVOIMAINEN ESTE. Grand Shoes on vapautettu tämän sopimuksen velvoitteiden laiminlyönnin seuraamuksista, mikäli laiminlyönti johtuu alla mainituista vapauttavista olosuhteista ja mikäli olosuhteet vaikeuttavat velvoitteiden täytäntöönpanoa tai estävät tai hidastavat sitä. Vapauttavina olosuhteina tulee pitää muun muassa viranomaisen toimenpidettä tai laiminlyöntiä, uutta tai muutettua lakia, työmarkkinaristiriitaa, saartoa, lakkoa, tulipaloa tai tulvaa, sabotaasia tai suurta onnettomuutta. Ylivoimaisiin esteisiin kuuluvat myös viranomaisten päätökset, jotka vaikuttavat markkinoihin ja tuotteisiin negatiivisesti, esim. rajoitukset, varoitukset, myyntikiellot jne.
 
 
MUUTA. Grand Shoes varaa oikeuden mahdollisiin kirjoitusvirheisiin ja teknisten tietojen muutoksiin, joihin meillä ei ole mahdollisuutta vaikuttaa. Lisätietoa oikeuksistasi ja velvollisuuksistasi kuluttajana löydät kuluttajavirastosta (www.kuluttajavirasto.fi).
 
Jos sinulla on kysymyksiä ostoehtoihimme liittyen, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä sähköpostilla: info@grandshoes.fi